Key user AFAS Payroll

Introductie Kent de salarisadministratie in AFAS geen geheimen meer voor je en ben je toe aan een volgende stap? Dan gaan wij graag in gesprek met je. In het HR-Serviceteam van onze opdrachtgever komt binnenkort ruimte voor een key user AFAS Payroll.

Afdeling Je komt te werken in het HR Serviceteam, dat zelfstandig een adequate personeels- en salarisadministratie voor onze ziekenhuizen voert. We doen dit met 8 medewerkers. De juiste en tijdige verloning van de salarissen voor de medewerkers is waar het allemaal om draait. Om een optimale service te bieden, bemensen wij ook de HR Servicedesk, waar medewerkers uit de ziekenhuizen terecht kunnen voor vragen. We beginnen ieder week met een weekstart, waardoor we op de hoogte blijven van alle relevante ontwikkelingen en waarin we onze behaalde successen delen en vieren. Het team gaat momenteel door een transitie richting zoveel als mogelijk digitaal werken, waarbij de nadruk van de werkzaamheden steeds meer op advies en controle komt te liggen en de administratieve handelingen meer gefaciliteerd worden door het systeem (AFAS). Werkzaamheden Als key user AFAS Payroll krijg je de ruimte om je eigen inbreng te hebben op de verandering waar we midden in zitten. Je hebt 2 directe collega’s die met elkaar de maandelijkse salarisrun voor hun rekening nemen. Daarnaast wordt in samenspraak met onze functioneel beheerder AFAS continu gewerkt aan de optimalisatie van de werkprocessen en inrichting in AFAS. Kleinere aanpassingen doe jij zelf, de grotere inrichtingsvraagstukken pak je samen met functioneel beheer op. Jij overziet daarbij alle processen van de salarisadministratie. Je legt de link met andere afdelingen, zodat je alle verbindingen vanuit de salarisadministratie kunt maken. Hierbij onderzoek je of de werkprocessen efficiënter en slimmer gemaakt kunnen worden. Jij bent hiervoor gesprekspartner voor directe collega’s en medewerkers van andere afdelingen. Daarnaast leid en coördineer je projecten binnen de salarisadministratie en stem je dit af met de andere afdelingen en stakeholders binnen de organisatie. Profiel Je krijgt energie van het coördineren, plannen en bewaken van de verschillende werkzaamheden met het doel het implementeren van wet- en regelgeving op een efficiënte en gebruikersvriendelijke manier. Door je ervaring met salarisadministratie en kennis van AFAS weet je samen met de collega’s vanuit de wensen een geode vertaalslag te maken naar een soepele salarisadministratie. Je herkent jezelf in onze kernwaarden: persoonlijk, energiek, ondernemend en verbindend Voor deze functie vragen wij in ieder geval:

  • PDL afgerond en bij voorkeur ook je VPS behaald

  • HBO werk- en denkniveau

  • actuele kennis van relevante wet- en regelgeving op het gebied van salarisadministratie. Kennis van de cao-ziekenhuizen is een pré.

  • Ruime ervaring met AFAS (Profit en InSite)

  • Meerjarige ervaring met salarisadministratie

  • Affiniteit met data

Aanbod

  • Het betreft een brede en uitdagende functie binnen een professioneel team waarbij het belang van de klant centraal staat. Al met al een salarisadministratie binnen een complexe omgeving waarin je jouw ervaring mooi kunt toepassen

  • Een opdracht voor 32 uur (flexibel inzetbaar) per week

  • Thuiswerkmogelijkheden

  • Werken bij onze opdrachtgever betekent werken in een mooie, groene omgeving van de Veluwe met alle voorzieningen die je mag verwachten

  • Apeldoorn is zeer centraal gelegen en uitstekend bereikbaar via de A1, A50 en per openbaar vervoer

Interesse?

Lijkt het je leuk om ons team te komen versterken? Reageer dan zo snel mogelijk. Bij voldoende reacties sluiten wij de vacature.